יום שני, 31 בדצמבר 2012

לינות ב-פורטים, ברזיל במחירים מפתיעים

פורטים, ברזיל

פורטים

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 42 מלונות בפורטים, ברזיל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 2

Vila Selvagem Hotel Contemporaneo

Rua Ernestina Pereira, 401, פורטים, ברזיל

Vila Selvagem Hotel Contemporaneo מציע סאונה, בריכה וקונסיירז'. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי בייביסיטר וסלון יופי. מתקני הפנאי של Vila Selvagem Hotel Contemporaneo כוללים שיט בקנו, דיג ורכיבת סוסים.

החדרים הגדולים בVila Selvagem Hotel Contemporaneo כוללים מרפסת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. הם מציעים כספת, מיני בר ונגן די וי די.

הבר של Vila Selvagem Hotel Contemporaneo מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן DVD, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, סקי-מים, טרקלין, מסאז', סולריום, אמבטיית אדים, סלון יופי, טיפולי גוף, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', שירותי בייביסיטר, המרת מט"ח, כספת, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Falesia Praia Hotel Aracati

Rua Suldoeste S/N, ארקאטי, ברזיל

בFalesia Praia Hotel Aracati תמצאו ג'קוזי, בריכה, ובנוסף מרכז עסקים.

Falesia Praia Hotel Aracati מציע כספת, אחסון מזוודות והמרת מטבע זר. לרשותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. צוות הקבלה הידידותי של המלון ישמח לסייע לכם בכל בקשה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Falesia Praia Hotel Aracati מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מכיל גם נגן די וי די, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר. כל החדרים ממוזגים ומציעים נוף מדהים של החוף.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום האידיאלי להתרווח וליהנות ממבחר המשקאות האיכותי באווירה אינטימית. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחים במלון מידי יום.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. המרחק של Gov. Dix-Sept Rosado Airport (MVF) מן המלון הוא רק 80 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, חוף פרטי, טיולים מודרכים, גישה ישירה לחוף, סמוך לחוף הים, הליכה, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, ג'קוזי, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חנויות, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים

Pousada La Goduria Aracati

Rua dos 4 Ventos, ארקאטי, ברזיל

בPousada La Goduria Aracati יש בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ובריכת ילדים.

בבית הארחה יש מגרשי טניס, כספת ומועדון כושר. אם הינכם מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בארקאטי ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים המרווחים מכילים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. בנוסף החדרים מאובזרים בחדר אמבטיה פרטי ומיני בר. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

הבר של Pousada La Goduria Aracati מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, בית הארחה מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. חובבי הדייג יוכלו לנצל את הקירבה של בית ההארחה לאתרי הדייג ההפופולרים.

כללי

בר / לאונג', מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, גינה, גלישת רוח, פעילויות ימיות, ביליארד, הטלת חצים, דיג, מגרש משחקים, מתקני כושר, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Fortaleza Aracati

Rua Descida da Praia, 76, ארקאטי, ברזיל

בPousada Fortaleza Aracati תמצאו ג'קוזי, בריכה, וקבלה הפועלת 24 שעות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Pousada Fortaleza Aracati מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר. ישנה גם גישה אלחוטית על חשבון הבית.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. המרחק של Gov. Dix-Sept Rosado Airport (MVF) מן בית ההארחה הוא רק 80 דקות במכונית.

כללי

מיזוג אוויר, מיני בר, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, ג'קוזי, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Pousada Canoa Quebrada

Rua da Integração 500, ארקאטי, ברזיל

בבית הארחה Hotel Pousada Canoa Quebrada יש אמבט ספא, בריכה, ומכון יופי.

Hotel Pousada Canoa Quebrada מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אינטרנט אל- חוטי חינם, קונסיירז' ושירותי בייביסיטר. לפעילות ספורטיבית בשעות הפנאי בית הארחה מציע מועדון כושר ורכיבת סוסים. בבית הארחה ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל גלישת רוח וגלישה.

החדרים הנוחים בHotel Pousada Canoa Quebrada מכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין ומרפסת. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר, מיני בר וכספת.

בHotel Pousada Canoa Quebrada יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. הצוות ישמח לבוא לעזרתכם בתכנון טיולים וסיורים ולסייע בהשכרת רכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, מקלחת, בר לצד הבריכה, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, אמבט ספא / ג'קוזי, טיולים מודרכים, גינה, גלישת רוח, פעילויות ימיות, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, גלישה, מסלולי הליכה, מתקני כושר, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירותי מזכירות, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pousada Aruana

Rua dos Bugueiros, ארקאטי, ברזיל

בין השרותים והמתקנים שיש בPousada Aruana תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, בריכה וסולריום. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי בית ההארחה, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. צוות הקבלה המקצועי של בית ההארחה ישמח לעמוד לרשותכם בכל דרישה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

כל החדרים המודרניים של בית ההארחה מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

הבר של Pousada Aruana מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת בבית הארחה מסעדה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. המרחק של Gov. Dix-Sept Rosado Airport (MVF) מן בית ההארחה הינו 90 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 26 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על החדרים, 2 היו חיוביות
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על הבריכה, 2 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה

Pousada La Dolce Vita

Rua Descida da Praia s/n, ארקאטי, ברזיל

בבית הארחה Pousada La Dolce Vita יש בריכה, בריכת ילדים, ומכון יופי. בית הארחה מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר, טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בבית הארחה יש שירותי כביסה, שירותי בייביסיטר וכספת. בית הארחה ידידותי לחיות המחמד של האורחים.

החדרים הנעימים של בית ההארחה מכילים, בין השאר, כספת, כבלים / לוויין ומקרר. החדרים מכילים מרפסת פרטית ולנוחותכם בית הארחה מציע גם שירות חדרים.

בנוסף פועלים בPousada La Dolce Vita מסעדה ובר. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחי הבית הארחה בכל בוקר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בארקאטי ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, טיולים מודרכים, גינה, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 2 אמרו שהם נהנו להשתמש בה

Casa do Kite

Travessa dos Mergulhadores S/N, ארקאטי, ברזיל

המקום מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חנייה במקום, טראסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בארקאטי ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

בחדרים המרווחים של Casa do Kite תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, מרפסת ומיני בר. החדרים מכילים מאוורר תקרה ולנוחותכם המקום מציע גם שירות חדרים.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, פעילויות ימיות, רכיבת סוסים, גלישה, מסאז'

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Lua Morena

Rua Fransico Caraco s-n, ארקאטי, ברזיל

בPousada Lua Morena יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה, ומכון יופי.

מתקני בית ההארחה כוללים דוכן השכרות רכב, סולריום ואחסון מזוודות. מתקני הפנאי של Pousada Lua Morena כוללים פעילויות ימיות ודיג.

החדרים המרווחים מכילים מיני בר, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. החדרים הממוזגים כוללים מגהץ.

הבר של Pousada Lua Morena מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, בית הארחה מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. הצוות בעמדת ההזמנות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בארקאטי.

כללי

פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

שרותי אירועים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Il Nuraghe Hotel Aracati

Decide Rua Da Praia Sn, ארקאטי, ברזיל

המלון הממוקם מול חוף הים מציע סאונה ובריכה.

Il Nuraghe Hotel Aracati מציע קונסיירז', שירותי בייביסיטר וקבלה הפועלת 24 שעות. במלון תמצאו דוכן השכרות רכב, מרכז צלילה ושירותי כביסה. המלון גם מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

כל אחד מהחדרים המרווחים של Il Nuraghe Hotel Aracati מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מגהץ, מיני בר וכספת ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

בIl Nuraghe Hotel Aracati יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז ארקאטי נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, חוף פרטי, גינה, גישה ישירה לחוף, פעילויות ימיות, דיג, מרכז צלילה, מסאז', בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, כספת, כספומט, שירותי כביסה, חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 22 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 9 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 4 ביקורות על מסעדת המלון, 4 המליצו לאכול בה
4 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהם היו די גדולים
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם

Casa Alex

Rua 3, בבריבה, ברזיל

החדרים הנוחים בCasa Alex כוללים חדר אמבטיה פרטי.

כללי

חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

אחסון מזוודות

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Pousada California

Rua Nascer do Sol, 136, ארקאטי, ברזיל

Pousada California מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, קונסיירז' ושירותי בייביסיטר. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים חנייה במקום וספריה. בית הארחה גם מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

כל החדרים המודרניים של Pousada California מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים מכילים מגהץ ולנוחותכם בית הארחה מציע גם שירות חדרים. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

הבר של Pousada California מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת בבית הארחה מסעדה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, גלישת רוח, פעילויות ימיות, רכיבת סוסים, גלישה, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חנויות, שולחן כתיבה, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים
6 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 6 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 2 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה

Hotel Long Beach

Rua Quatro Ventos, s/n, ארקאטי, ברזיל

בHotel Long Beach יש בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדר/י ישיבות.

Hotel Long Beach מציע בריכת ילדים, קונסיירז' ומרכז עסקים. כחלק מהשרותים של המלון, האורחים מוזמנים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. אורחי המלון אשר מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו שירותי בייביסיטר. האורחים מוזמנים לנצל את ההסעות למרכז העיר ואת דוכן הסיורים המודרכים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבHotel Long Beach ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר מציע בין השאר מיני בר, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, טלפון וערוצי לווין.

הבר של Hotel Long Beach מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

Gov. Dix-Sept Rosado Airport (MVF) ממוקם במרחק של 90 דקות נסיעה במכונית. ישנן בסביבה פעילויות כגון רכיבת סוסים וגלישה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, גינה, פעילויות ימיות, רכיבת סוסים, גלישה, מסלולי הליכה, מתקני כושר, מסאז', סולריום, בריכת ילדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, אולם נשפים, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 3 ביקורות על החדרים, 2 היו שליליות
3 אורחים ציינו בביקורתם את צוות המלון, 2 אמרו שהוא היה מסייע וקשוב

Pousada Jardim dos Orixas

Rua Virignia City 374 Praia de Canoa Quebrada, ארקאטי, ברזיל

בבית הארחה Pousada Jardim dos Orixas יש בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף מכבסה.

מתקני בית ההארחה כוללים אחסון מזוודות, שירות הזמנת כרטיסים ודוכן השכרות רכב. בית הארחה שמח לפתוח דלתותיו לחיות המחמד של אורחיו.

החדרים הנוחים בPousada Jardim dos Orixas מכילים כבלים / לוויין, מיני בר וטלוויזיה. החדרים הממוזגים כוללים מרפסת פרטית.

הבר של Pousada Jardim dos Orixas מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת בבית הארחה מסעדה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. בבית הארחה צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם תהיה מהנה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Latitude Hotel Canoa Aracati

Rua Dragão do Mar 1999 - Broadway, ארקאטי, ברזיל

בבית הארחה Pousada Latitude Hotel Canoa Aracati יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות.

Pousada Latitude Hotel Canoa Aracati מציע חניה מקורה, טראסה ואחסון מזוודות. בנוסף יש כספומט וחנות מזכרות/מתנות בתוך שטח בית ההארחה.

החדרים הנוחים בPousada Latitude Hotel Canoa Aracati מכילים מיני בר, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים הממוזגים כוללים מקרר.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספומט, חנויות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Agua Marinha Aracati

Travessa dos Mergulhadores S/N, ארקאטי, ברזיל

Pousada Agua Marinha Aracati מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומכבסה. כחלק משרותי בית ההארחה, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. בית הארחה שמח לפתוח דלתותיו לחיות המחמד של האורחים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Pousada Agua Marinha Aracati מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר. החדרים כוללים מאוורר תקרה ולנוחותכם בית הארחה מציע גם שירות חדרים.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. מרכז ארקאטי נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיני בר, מגבות, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה, מחשב נייד, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Iguana

Rua Aurora, 02, ארקאטי, ברזיל

בPousada Iguana תמצאו בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות.

Pousada Iguana מציע המרת מטבע זר, שירותי בייביסיטר ואחסון מזוודות. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. גינת הפונדק הינה המקום האידיאלי לפסק זמן מטירדות היום.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Pousada Iguana מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. בין השאר, תמצאו בחדרים מיני בר, פינת קפה ותה ומקרר. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

Gov. Dix-Sept Rosado Airport (MVF) נמצא במרחק של 90 דקות נסיעה ברכב. מרכז ארקאטי נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, חוף פרטי, גינה, גישה ישירה לחוף, סמוך לחוף הים, גלישת רוח, פעילויות ימיות, גלישה, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
6 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 6 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 מהאורחים התייחסו בביקורתם לגודל מיטות המלון, 2 אמרו שהן היו מרווחות
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על האינטרנט, 2 אמרו שהוא היה חינם
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו את חדר האמבטיה בביקורתם, 2 חשבו שהוא היה במצב טוב

Hotel Villa Troja

Rua da Integração, s/n, ארקאטי, ברזיל

Hotel Villa Troja מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה וחדר טלוויזיה. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בארקאטי ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

בחדרים המרווחים של Hotel Villa Troja תמצאו מרפסת, טלוויזיה ומיני בר.

הבר של Hotel Villa Troja מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון בכל בוקר.

כללי

מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה, מגבות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, בריכה חיצונית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Tranquilandia Village

Rua da praia s/n, ארקאטי, ברזיל

בPousada Tranquilandia Village יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות.

Pousada Tranquilandia Village מציע המרת מטבע זר, כספת ושירותי בייביסיטר. בPousada Tranquilandia Village ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הגינה היא המקום האידיאלי ליהנות בשקט ושלווה.

כל החדרים המודרניים של Pousada Tranquilandia Village מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר וטלוויזיה.

בהבית הארחה תוכלו ליהנות ממסעדה ובר בהם תוכלו ליהנות מארוחה טובה וכוסית בסוף היום. בנוסף, בית הארחה מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. חובבי הדיג ישמחו לשמוע שבית הארחה יושב ליד לאתרי דייג פופולרים.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, בית קפה

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, גינה, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים

Pousada Presidente Hotel

Rua Descida da Praia S/N, ארקאטי, ברזיל

בבית הארחה Pousada Presidente Hotel תמצאו ג'קוזי, בריכת שחייה, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות.

בחדרים המרווחים של Pousada Presidente Hotel תמצאו כספת, מיני בר וטלוויזיית פלזמה/ LCD. כל החדרים הממוזגים בPousada Presidente Hotel חסינים לרעש.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מבית ההארחה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, גינה, גלישת רוח, פעילויות ימיות, גלישה, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Village Pousada Chales Da Mata

Rua Descida dos Bugues, 144, ארקאטי, ברזיל

כללי

מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Nova Oasis do Rei

Rua Nascer do Sol, 110 A, ארקאטי, ברזיל

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Pousada Castelinho

Rua Franciso Elisàrio s/n, ארקאטי, ברזיל

בבית הארחה Pousada Castelinho תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה, ומכון יופי.

שרותי בית ההארחה כוללים המרת מטבע זר, שירותי כביסה ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Pousada Castelinho מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף, תמצאו בחדרים מיני בר ומגהץ. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Pousada Castelinho מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת בבית הארחה מסעדה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בארקאטי ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, טיולים מודרכים, גינה, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

המרת מט"ח, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Alternativa Aracati

Rua Francisco Caraço, 55, ארקאטי, ברזיל

בPousada Alternativa Aracati יש אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז בריאות וספא, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות.

בין השרותים והמתקנים שיש בPousada Alternativa Aracati תמצאו דוכן השכרות רכב, המרת מטבע זר ואחסון מזוודות. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בארקאטי ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

כל החדרים המודרניים של Pousada Alternativa Aracati מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר, טלוויזיה ומגהץ.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סולריום, ספא ומכון בריאות

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Pousada Casa Rossi

Rua do Toquinho, 01, ארקאטי, ברזיל

בבית הארחה Pousada Casa Rossi תמצאו בריכה, חדר כושר, ומועדון כושר.

החדרים הנוחים בPousada Casa Rossi כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם כוללים מיני בר, מיטה בגודל Queen size וחדר אמבטיה פרטי.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. מרכז ארקאטי נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, גינה, פעילויות ימיות, גלישה, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00




מלונות בפורטים, מלונות בברזיל, הזמנת מלון בפורטים, בתי מלון בפורטים, דילים למלונות בפורטים, השוואת מחירים למלונות בפורטים, השוואת מלונות בפורטים, הנחות למלונות בפורטים, מלונות זולים בפורטים, השוואת בתי מלון בפורטים, נופש בפורטים, נופש בברזיל,

פורטים: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Fortim_1.htm
ברזיל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Brazil.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה