יום שני, 31 בדצמבר 2012

הפתרון המושלם במלונות המומלצים ב-פטרופוליס, ברזיל

פטרופוליס, ברזיל

פטרופוליס

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 65 מלונות בפטרופוליס, ברזיל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 3

Samambaia Hostel

Estrada da Samambaia 138, פטרופוליס, ברזיל

כללי

חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אופניים, הטלת חצים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, אגם, סולריום, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספומט, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


A Catedral Bed & Breakfast Petropolis

Rua Ipiranga, 439 - Centro e Arredores, פטרופוליס, ברזיל

הbed and breakfast ממוקם בליבה של פטרופוליס ורק 10 דקות הליכה אל Museu Imperial De Petropolis.

A Catedral Bed & Breakfast Petropolis מציע חדרים נוחים, בריכה, מגרש כדורגל וקבלה הפועלת 24 שעות. גינת ה-bed and breakfast הינה המקום האידיאלי להפסקה קצרה מטירדות היום.

כל אחד מהחדרים המודרניים של A Catedral Bed & Breakfast Petropolis מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לשהיה של משפחות.

ה-bed and breakfast נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל Catedral de São Pedro de Alcantara, בעוד המרחק אל Crystal Palace, Palace of the Grand Para וPalacio Rio Negro הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק של Aeroclub Airport (QNV) מן ה-bed and breakfast הוא רק 60 דקות במכונית.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Chale Da Montanha Hotel Petropolis

בChale Da Montanha Hotel Petropolis תמצאו בריכה, סאונה, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות.

Chale Da Montanha Hotel Petropolis מציע בריכת ילדים, מרכז עסקים ומשחקיה לילדים. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. צוות הקבלה הידידותי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Chale Da Montanha Hotel Petropolis מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מיני בר וטלוויזיה. החדרים מצויידים במגהץ ומאוורר תקרה ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

הבר של Chale Da Montanha Hotel Petropolis מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת בכל בוקר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. Estadio Romario de Souza Faria נמצא במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון. המרחק מAeroclub Airport (QNV) הוא רק 50 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק, אח

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, גינה, מגרש משחקים, כדורעף, מסלולי הליכה, סולריום, בריכת ילדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Grande Hotel Petropolis

Rua do Imperador, 545, פטרופוליס, ברזיל

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז פטרופוליס ומציע סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם וחדר כושר.

Grande Hotel Petropolis מציע קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. השרותים כוללים בין השאר כספת, חדרי דיונים ומרכז עסקים. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בפטרופוליס ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

בחדרים המרווחים של Grande Hotel Petropolis תיהנו ממרפסת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. ובנוסף מקרר, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית. ארוחת בוקר מוגשת בכל בוקר ובנוסף ישנה אופציה לקבל את הארוחה לחדר.

מיקום המלון מצויין עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. המרחק של Aeroclub Airport (QNV) מן המלון הינו 60 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, טיולים מודרכים, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, תכנון אירועים בהתאמה אישית, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Serra Da Estrela Petropolis

Rua Washington Luiz, 21, פטרופוליס, ברזיל

המיקום המרכזי של Hotel Serra Da Estrela Petropolis יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של פטרופוליס כמו למשל Palacio Rio Negro וMuseu Imperial De Petropolis אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בHotel Serra Da Estrela Petropolis תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Hotel Serra Da Estrela Petropolis מציע מכבסה, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. בHotel Serra Da Estrela Petropolis ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בפטרופוליס ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרניים של Hotel Serra Da Estrela Petropolis מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין וטלוויזיה. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה רגועה. שרות החדרים פועל מסביב לשעון והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

מיקום המלון נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. Santos Dummont's House Museum, Palace of the Grand Para וCatedral de São Pedro de Alcantara נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק

פעילויות

ג'קוזי

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Riverside Park Hotel Petropolis

Rua Hermogeneo Silva 522, פטרופוליס, ברזיל

Riverside Park Hotel Petropolis מציע בריכת שחייה, מגרש כדורגל ומגרש משחקים. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה.

Aeroclub Airport (QNV) נמצא במרחק קצר של 70 דקות נסיעה במכונית. Palace of the Grand Para נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Palacio Rio Negro, Santos Dummont's House Museum וCatedral de São Pedro de Alcantara.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, מגרש משחקים, כדורעף, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Clarion Hotel Itaipava Petropolis

בClarion Hotel Itaipava Petropolis תמצאו בריכה מחוממת , ג'קוזי, ומכון יופי. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם אמבט ספא, אינטרנט אל- חוטי חינם ומיני בר.

Clarion Hotel Itaipava Petropolis מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, סאונה וחדר/י ישיבות עבור האורחים. כחלק משרותי המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. לפעילות אקטיבית בשעות הפנאי המלון מציע מגרשי טניס חיצוניים ומגרש סקווש. בבריכת השחייה תוכלו להתרענן במיים הנעימים, לנוח על מיטות השיזוף וליהנות ממשקה מהבר בבריכה. בספא של המלון, הכולל בין השאר סאונה וסולריום תוכלו לחדש את הגוף והנפש.

החדרים משקיפים על הנופים המרהיבים של היער ומציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD, פינת קפה ותה וכספת. החדרים מצויידים בנגן די וי די ומגהץ מכנסיים חשמלי ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

הבר של Clarion Hotel Itaipava Petropolis מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. המרחק של Aeroclub Airport (QNV) מן המלון הוא רק 70 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חלוקי רחצה, בר לצד הבריכה, בית קפה, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, מגרש סקווש, ביליארד, מגרש משחקים, מגרשי טניס - חיצוניים, מסלולי הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Casablanca Imperial

Rua da Imperatriz, 286 - Centro, פטרופוליס, ברזיל

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז פטרופוליס.

Hotel Casablanca Imperial מציע חדר/י ישיבות, בריכה ומרכז עסקים. להנאתכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Casablanca Imperial מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. החדרים כוללים מיני בר, טלפון ומאוורר תקרה ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

הבר של Hotel Casablanca Imperial מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה אינטימית ומוארת. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת בכל יום.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, חדרים לועידות וסמינרים, חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Cama & Cafe Guest House Petropolis

Rua Dr Edmundo Kemp, 79, פטרופוליס, ברזיל

Cama & Cafe Guest House Petropolis מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם ספריה, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. כחלק מהשרותים של המקום, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם.

בחדרים המרווחים של Cama & Cafe Guest House Petropolis תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומיני בר. ובנוסף מיקרוגל, מכונת קפה ומיטות זוגיות. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

סולריום

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, מחשב נייד, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada do Golf Petropolis

בבית הארחה Pousada do Golf Petropolis תמצאו בריכה, מסלול גולף, ובנוסף סאונה.

Pousada do Golf Petropolis מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מגרשי טניס, מגרש משחקים וכספת. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא בחינם. בבית הארחה תמצאו מגוון אפשרויות לפעילויות ספורטיביות כמו למשל טניס שולחן ומיני-גולף.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Pousada do Golf Petropolis מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כמו כן החדרים מאובזרים בטלפון ומיני בר. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לשהייה של משפחות.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. המרחק של נמל התעופה סנטוס דומונט מן בית ההארחה הוא רק 80 דקות נסיעה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, גינה, מגרש גולף (באזור), ביליארד, מיני-גולף, מגרש משחקים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel do Prado

Hotel do Prado מציע כספת וקבלה הפועלת 24 שעות. הצוות האדיב בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במשך שהייתכם.

החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומאובזרים במיני בר, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז פטרופוליס נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel York

Rua do Imperador, 78, פטרופוליס, ברזיל

את Hotel York תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם.

החדרים כוללים מקרר, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל החדרים ממוזגים וכוללים מאוורר תקרה וטלפון.

מיקום המלון אידיאלי עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות במרחק קצר.

כללי

מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

מעלית, שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Arcadia

Estrada Uniao Industria, 10126, פטרופוליס, ברזיל

בבית הארחה Pousada Arcadia יש סאונה, בריכה, ומרכז עסקים.

כל החדרים המודרניים של Pousada Arcadia מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את הגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים בזמן חופשתכם.

הבר של Pousada Arcadia מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. ישנן בסביבה פעילויות כגון רכיבת סוסים וטרקים.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, טיולים מודרכים, אופניים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Paraiso

Estrada Manoel Batista Andrade, 3515 - Taquaril, Pedro do Rio, פטרופוליס, ברזיל

בבית הארחה Pousada Paraiso תמצאו סאונה, בריכה, ומרכז עסקים.

Pousada Paraiso מציע סאונה, מועדון כושר ומגרשי טניס חיצוניים. אם הינכם רוצים לשמור על שיגרת אימונים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. לרשותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי בית ההארחה, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של בית ההארחה מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

מסעדת בית ההארחה מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. האורחים מוזמנים לשבת בנחת בלאונג' בר של בית ההארחה או בגינה כאשר מזג האוויר חמים. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחים בבית הארחה מידי בוקר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מגבות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, גינה, ביליארד, מיני-גולף, כדורעף, מגרשי טניס - חיצוניים, טיפוס צוקים, מסלולי הליכה, מתקני כושר, סאונה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, חנויות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Braganca Palace Hotel Petropolis

Rua Raul de Leoni, 109, פטרופוליס, ברזיל

המיקום המרכזי של Braganca Palace Hotel Petropolis יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של פטרופוליס כמו למשל Palace of the Grand Para אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. בBraganca Palace Hotel Petropolis תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי בחינם. Braganca Palace Hotel Petropolis נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Catedral de São Pedro de Alcantara וMuseu Imperial De Petropolis.

Braganca Palace Hotel Petropolis מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכה ומרכז עסקים עבור האורחים. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה שקטה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

מיקום המלון אידיאלי עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. Palacio Rio Negro, Crystal Palace וSantos Dummont's House Museum נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Mirante de Itaipava

Rua Santa Clara, 234, פטרופוליס, ברזיל

בבית הארחה Pousada Mirante de Itaipava תמצאו בריכה, סאונה, ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Pousada Mirante de Itaipava מציע חדרי דיונים, מגרשי טניס ומועדון כושר. בבריכת השחייה תוכלו להתרענן, לנוח על מיטות השיזוף וליהנות ממשקה מהבר בבריכה. מתקני הפנאי של Pousada Mirante de Itaipava כוללים כדורעף וטניס שולחן.

החדרים הממוזגים בבית הארחה מכילים טלוויזיה, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי. בכולם תמצאו מאוורר תקרה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. המרחק של Aeroclub Airport (QNV) מן בית ההארחה הוא רק 80 דקות נסיעה.

כללי

בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בר לצד הבריכה, אח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, גינה, ביליארד, כדורעף, מסלולי הליכה, מתקני כושר, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

שרותי אירועים, חדרי דיונים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Buriti Da Serra

Estrada Uniao Industria, 7960 Nogueira, פטרופוליס, ברזיל

Hotel Buriti Da Serra מציע חדר טלוויזיה ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות בדוכן הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים המודרניים של Hotel Buriti Da Serra מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מאוורר תקרה, טלוויזיה ומיני בר.

כללי

מיני בר, טלוויזיה, מגבות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Paraiso Acu

בבית הארחה Pousada Paraiso Acu תמצאו סאונה, בריכה, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות.

Pousada Paraiso Acu מציע מגרש משחקים, סולריום ומרכז עסקים. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית. הצוות בעמדת הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות בבית הארחה.

החדרים המרווחים מכילים מיני בר, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

הבר של Pousada Paraiso Acu מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחי בית ההארחה מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת מידי בוקר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. המרחק של Aeroclub Airport (QNV) מן בית ההארחה הוא רק 90 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, מגרש משחקים, מסאז', בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

Pousada e Restaurante Vettore

Rua Anita Garibaldi, 81, פטרופוליס, ברזיל

Pousada e Restaurante Vettore מציע סולריום ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל החדרים המודרניים של Pousada e Restaurante Vettore מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. שקט ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

מסעדת בית ההארחה מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה.

כללי

מסעדה, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, מסלולי הליכה

שירותים

שולחן כתיבה, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Alamanda

Noêmia Alves Rattes, 1410, פטרופוליס, ברזיל

בבית הארחה Pousada Alamanda יש בריכה, סאונה, ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם.

החדרים המרווחים מכילים מטבחון, מרפסת וטלוויזיה. בנוסף, הם מכילים מקרר ומיני בר.

מסעדת בית ההארחה מציעה תפריט מגוון ואווירה נעימה. בנוסף, בית הארחה מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. המרחק של Aeroclub Airport (QNV) מן בית ההארחה הינו 90 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, מטבחון, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, טיפוס צוקים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Atelier Molinaro Boutique Hotel & Bistro

Rua Doutor Hermogenio Silva, 606, פטרופוליס, ברזיל

Atelier Molinaro Boutique Hotel & Bistro מציע מכון יופי, סאונה ובריכה. אנשי המלון הידידותיים והמקצועיים, זמינים לאורך כל היום והלילה. בנוסף, תמצאו בAtelier Molinaro Boutique Hotel & Bistro אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז בריאות וספא ומרכז עסקים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Atelier Molinaro Boutique Hotel & Bistro מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מיני בר ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Atelier Molinaro Boutique Hotel & Bistro מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. המרחק מAeroclub Airport (QNV) הוא רק 70 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על גודל החדרים, 1 אמרו שהם היו גדולים מדי אך 1 אמרו שהם היו קטנים מדי
2 אורחים שסקרו את המקלחת, 1 כתבו שהיא הייתה לא נקייה או קטנה אך 1 לא הסכימו עם זה
2 ציינו בביקורתם את גודל מיטות המלון, 1 אמרו שהן היו מרווחות, 1 אמרו שהן היו קטנות מדי

Pousada Casa da Montanha

Estrada das Perobas, 900, פטרופוליס, ברזיל

בבית הארחה Pousada Casa da Montanha יש סאונה, בריכה, ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם.

Pousada Casa da Montanha מציע ספריה, טראסה וסאונה טורקית. בית ההארחה מכיל חנות מזכרות/מתנות.

החדרים הנעימים בהבית הארחה מכילים נגן די וי די, מטבחון וטלוויזיה. הם מציעים מיקרוגל ומיני בר.

כללי

מיני בר, סרטים בחדר, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, גינה, אופניים, מסלולי הליכה, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

השכרת אופניים, חנויות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada 3 Vales

Estrada Silveira da Mota - KM 10,5, פטרופוליס, ברזיל

בבית הארחה Pousada 3 Vales יש בריכה, סאונה, ומכון יופי.

בחדרים המרווחים של Pousada 3 Vales תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה ומיני בר.

הבר של Pousada 3 Vales מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי בית ההארחה מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. בין האפשרויות לבילוי שעות הפנאי בסביבה הקרובה תמצאו רכיבת סוסים, טרקים ופעילויות ימיות.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, כדורעף, מסלולי הליכה, מסאז', בריכה חיצונית

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Le Siramat

Rua Caminho do Ceu, 3000, פטרופוליס, ברזיל

בבית הארחה Pousada Le Siramat יש ג'קוזי, בריכה, ובנוסף מכון יופי.

Pousada Le Siramat מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם. אם הינכם מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מועדון הכושר המודרני והמיקצועי. הצוות האדיב בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך ביקורכם.

כל החדרים נעימים, מצויידים בנגן די וי די, מרפסת וטלוויזיה ומשקיפים על הנוף הפנורמי של ההרים. החדרים הממוזגים כוללים מיני בר.

הבר של Pousada Le Siramat מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחי בית ההארחה מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי בוקר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. המרחק מAeroclub Airport (QNV) הינו 90 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה, נגן DVD, אח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אמבטיה, גינה, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Fazenda das Videiras

בפונדק Hotel Fazenda das Videiras תמצאו ג'קוזי, בריכה, ובנוסף סאונה.

שרותי הפונדק כוללים חדר טלוויזיה, מועדון כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם. אם הינכם רוצים לשמור על שיגרת אימונים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המודרני והמיקצועי. הגינה היא המקום המושלם ליהנות בשקט ושלווה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Fazenda das Videiras מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם נגן די וי די, מרפסת וטלוויזיה. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלפון ומיני בר.

בHotel Fazenda das Videiras יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחים בפונדק מידי בוקר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לפונדק עם אוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, אח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, גינה, מסלולי הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

טלפון בחיוג ישיר

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00




מלונות בפטרופוליס, מלונות בברזיל, הזמנת מלון בפטרופוליס, בתי מלון בפטרופוליס, דילים למלונות בפטרופוליס, השוואת מחירים למלונות בפטרופוליס, השוואת מלונות בפטרופוליס, הנחות למלונות בפטרופוליס, מלונות זולים בפטרופוליס, השוואת בתי מלון בפטרופוליס, נופש בפטרופוליס, נופש בברזיל,

פטרופוליס: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Petropolis_1.htm
ברזיל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Brazil.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה