יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

לינות הכי מומלצים ב-פורטאלזה, ברזיל

פורטאלזה, ברזיל

פורטאלזה

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 153 מלונות בפורטאלזה, ברזיל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 3 מתוך 7

Adaba Blue Ocean Flat

Rua Idelfonso Albano 222 - Iracema, פורטאלזה, ברזיל

Adaba Blue Ocean Flat מציע מרכז עסקים, מעלית ובריכת שחייה. דירות הנופש מספקות חיבור אלחוטי לאינטרנט.

הדירות הנוחות בAdaba Blue Ocean Flat מכילים כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. הן מציעות מרפסת ומיני בר.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה נעימה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות לדירות נופש. דירות הנופש מציעות גם ארוחת בוקר מידי יום.

מיקום דירות הנופש מאפשר לאורחים להגיע אל רוב לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. מרכז העיר פורטאלזה נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה בלבד.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שירות השכמה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Fortaleza Houses

Avenida Historiador Raimundo Girão, 630, פורטאלזה, ברזיל

בדירות נופש Fortaleza Houses תמצאו בריכה, סאונה, ומעלית. המרחק למרכז העיר פורטאלזה הוא רק 10 דקות נסיעה.

Fortaleza Houses מציע שירותי כביסה ומגרש משחקים. ובנוסף לכל השרותים, בדירות הנופש יש גם חיבור לאינטרנט אל-חוטי.

הדירות הנוחות בFortaleza Houses כוללים מטבחון, מרפסת וטלוויזיה. הן כוללות כספת, מקרר ונגן די וי די.

דירות הנופש נמצאות במרחק של שתי דקות הליכה אל Statue of Iracema, בעוד המרחק אל הגשר המתכתי וThe English Bridge Port הוא כ-20 דקות הליכה. נמל פורטלזה - מאקוריפה נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, מגרש משחקים, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, כספת, שירותי כביסה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Raio De Sol Praia Hotel Fortaleza

Raio De Sol Praia Hotel Fortaleza מציע שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה. בנוסף, יש במלון מכבסה, כספת ואחסון מזוודות. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בפורטאלזה ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

כל החדרים המודרניים של Raio De Sol Praia Hotel Fortaleza מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה ומיני בר.

המיקום בלב אזור הבילויים של פורטאלזה מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. מרכז העיר פורטאלזה נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, בריכה חיצונית

שירותים

כספת, שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Ponta Mar Hotel

Avenida Beira Mar 2200 Meireles, פורטאלזה, ברזיל

המלון הממוקם מול חוף הים מציע חדר כושר, מועדון כושר ובריכה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר פורטאלזה.

Ponta Mar Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, שירותי כביסה ומעלית. בנוסף תמצאו מספרה, אחסון מזוודות ומכבסה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שPonta Mar Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים הנוחים של Ponta Mar Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף, הם מכילים טלפון ומיני בר. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Ponta Mar Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, חוף פרטי, גישה ישירה לחוף, טרקלין, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 127 ביקורות אורחים

Tabajara Flat

Rua dos Tabajaras, 471 - Praia de Iracema, פורטאלזה, ברזיל

ממוקמות במרחק של מספר דקות מThe English Bridge Port, דירות הנופש מציעות מגורים ברמת 3 כוכבים, בריכה ומסעדה. המרחק למרכז העיר פורטאלזה הוא רק 10 דקות נסיעה.

Tabajara Flat מציע מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. בין השאר, תמצאו בדירות נופש דוכן השכרות רכב.

כל אחת מ הדירות המודרניות של Tabajara Flat מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. כמו כן הדירות מאובזרות במטבח מאובזר, כספת ופינת קפה ותה.

הבר של Tabajara Flat מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במגוון הברים והמסעדות שבסביבה.

דירות הנופש ממוקמות כ-10 דקות הליכה אל הגשר המתכתי וכעשרים דקות של הליכה אל Iracema Beach, קתדרלה וStatue of Iracema. נמל פורטלזה - מאקוריפה ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, חוף פרטי, גישה ישירה לחוף, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Seara Praia Hotel

Av Beira Mar 3080 Meireles, פורטאלזה, ברזיל

בSeara Praia Hotel תמצאו בריכה, ג'קוזי, וסאונה.

בין השרותים והמתקנים שיש בSeara Praia Hotel תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. השרות לעסקים כולל מרכז עסקים וחדרי דיונים. הינכם מוזמנים להתפנק וליהנות במתקני הבריאות אשר כוללים בין השאר סלון יופי וסולריום. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שSeara Praia Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים מכילים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים מצויידים במגהץ, מיני בר וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משפחות המחפשות מקום לחופשתם הקרובה ישמחו לדעת שישנם חדרים המתאימים במיוחד לאירוח משפחות עם ילדים, מספיק גדולים כדי שתיהנו מחופשה נעימה ונוחה.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. בלובי בר של המלון יש תפריט משקאות מגוון ומבחר של עיתונים יומיים המתחדש בכל יום. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל תיאטרון פלאביו פונטה, בעוד Del Paseo Shopping Mall, פסל אירסמה - מאקוריפה וAldeota Shopping Mall במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. זה 10 דקות נסיעה אל קתדרלה, מוזיאון האמנויות וCraft Center of Ceara. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את ההשוק המרכזי. מרכז העיר פורטאלזה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, פעילויות ימיות, גלישה, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', סלון יופי, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 159 ביקורות אורחים
מתוך 8 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
10 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 8 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 4 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על הנוף מהמלון, 3 אמרו שהוא היה מדהים
3 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 2 אמרו שהם נהנו להשתמש בה

Scala Residenza

Rua Sen Machado, 195 - Mucuripe, פורטאלזה, ברזיל

Scala Residenza מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ומועדון כושר. אם הינכם מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים בזמן שהייתכם.

כל החדרים המודרניים של Scala Residenza מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומטבחון. בנוסף החדרים מאובזרים במיקרוגל וכספת.

מקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון. מרכז פורטאלזה נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר, מתקני כושר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Diogo Fortaleza

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות, מועדון כושר ובריכה, וגם חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר פורטאלזה.

Hotel Diogo Fortaleza מציע קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ומרכז עסקים. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים במהלך חופשתכם, ודאי תשמחו לדעת שהרשת האלחוטית זמינה לכלל האורחים. בHotel Diogo Fortaleza פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיות האורחים, הHotel Diogo Fortaleza נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים מכילים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מציע בין השאר מקרר, מיני בר וטלפון. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה על מנת לספק את כל הנוחות הדרושה וכוללים בין השאר מייבש שיער ומקלחת.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת הערב תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה נינוחה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו קתדרלה, השוק המרכזי ומוזיאון האמנויות, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. Craft Center of Ceara וFeirinha da Beira-Mar נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, טיולים מודרכים, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים

Golden Tulip Iate Plaza

Avenida Beira Mar 4753, פורטאלזה, ברזיל

Golden Tulip Iate Plaza מציע סאונה, בריכה ומעלית. השרותים כוללים בין השאר קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. אתם תוכלו לגלוש באינטרנט WI FI כאוות רצונכם ולהנאתכם בחינם.

בחדרים הנעימים של Golden Tulip Iate Plaza תיהנו ממטבחון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מכילים כספת, מיני בר ומרפסת.

בהמלון ישנו בר עם אווירה נהדרת ותפריט משקאות איכותי. שרות החדרים פועל בכל שעות היום והלילה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז פורטאלזה נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, פעילויות ימיות, דיג, מתקני כושר, סאונה, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, ציוד אודיו/וידאו, חנויות במלון, השכרת טלפונים ניידים, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על הבריכה, 3 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
2 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 2 ימליצו לאכול בה
2 ציינו את המרפסת בביקורתם, 2 אמרו שהיא הייתה קטנה או לא נקייה
מצאנו 2 אורחים שהתאכזבו מהחוף, ורק 1 חשבו אחרת

Hotel Iracema

Avenida Almirante Barroso 855 Praia de Iracema, פורטאלזה, ברזיל

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Porto de Iracema

כללי

מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן DVD

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, מועדון לילה, מגרש משחקים, מתקני כושר, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, כספת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Magna Praia Hotel

Avenida Historiador Raimundi Girao 1002, פורטאלזה, ברזיל

המלון מציע מחירים נוחים וממוקם באופן אידיאלי רק מספר דקות הליכה אל Iracema Beach. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר פורטאלזה.

מתקני המלון כוללים בריכה, קונסיירז' ומעלית. בנוסף תמצאו בר על הגג, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים. המלון ידידותי לחיות הבית של אורחיו.

החדרים הנוחים בMagna Praia Hotel מכילים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר כולל גם טלפון ומיני בר.

הבר של Magna Praia Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

נמל התעופה הבינלאומי פינטו מרטינס ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Del Paseo Shopping Mall, Aldeota Shopping Mall וקתדרלה נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, המרת מט"ח, כספת, טלפון בחיוג ישיר, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 24 ביקורות אורחים

Praiano Palace Hotel

Avenida Beira Mar 2800 Meireles, פורטאלזה, ברזיל

Praiano Palace Hotel מציע בריכה, מעלית וחדר/י ישיבות. בנוסף תמצאו מרכז עסקים, קונסיירז' וסלון יופי. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שPraiano Palace Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של Praiano Palace Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. הם מציעים מיני בר וטלפון.

בנוסף פועלים בPraiano Palace Hotel מסעדה ובר. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', סלון יופי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Golfinho Hotel

Av Dos Coqueiros- Cumbuc, פורטאלזה, ברזיל

בGolfinho Hotel תמצאו מגוון רחב של מתקנים ושרותים מודרניים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם בריכה, סאונה ומכון יופי. בין השאר תמצאו במלון חדרי דיונים, חדר/י ישיבות וניקוי יבש. ישנן מגוון פעילויות מים אטרקטיביות ובלעדיות.

בחדרים המרווחים של Golfinho Hotel תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. ובנוסף נגן די וי די ומיני בר.

הבר של Golfinho Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, פאב, בית קפה

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, גינה, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, ג'קוזי, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית, משחקי וידאו, מוזיקה חיה

שירותים

ניקוי יבש, חדרים לועידות וסמינרים, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, טלפון בחיוג ישיר, לוח גיליונות להרצאות, מקרן LCD, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Bristol Jangada Fortaleza Hotel

Bristol Jangada Fortaleza Hotel מציע בריכה, מעלית ומכון יופי. בין השאר תמצאו במלון חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. במלון תמצאו מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל פעילויות ימיות, גלישת רוח ושנורקלינג.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Bristol Jangada Fortaleza Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף, יש בחדרים מיני בר, חדר אמבטיה פרטי ומקרר.

בBristol Jangada Fortaleza Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין לחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל תיאטרון פלאביו פונטה, בעוד Aldeota Shopping Mall, Mucuripe Beach וDel Paseo Shopping Mall במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. Shopping Center Iguatemi נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, פאב, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, גלישת רוח, פעילויות ימיות, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שליח, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Lux Hotel Fortaleza

Praça Visconde de Pelotas, 70, פורטאלזה, ברזיל

בLux Hotel Fortaleza יש טראסה בגג, אינטרנט אל- חוטי חינם, ושירותי כביסה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר פורטאלזה.

Lux Hotel Fortaleza מציע דוכן השכרות רכב, חניה מקורה והמרת מטבע זר. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם.

כל החדרים המודרניים של Lux Hotel Fortaleza מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר, מגהץ ומיני בר. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

נמל התעופה הבינלאומי פינטו מרטינס ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. קתדרלה, Craft Center of Ceara ומוזיאון האמנויות נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

סולריום

שירותים

המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Fortmar Hotel Fortaleza

Fortmar Hotel Fortaleza מציע קבלה הפועלת 24 שעות, בריכה ומעלית. בנוסף תמצאו כספת, שירותי כביסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות האדיב בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם.

בחדרים הנוחים של Fortmar Hotel Fortaleza תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. ובנוסף מקרר, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. לאחר ארוחת הערב הינכם מוזמנים ליהנות עם כוסית משקה באווירה הנעימה של הלאונג' המודרני. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Meridional Hotel Fortaleza

המלון מציע מחירים נוחים וממוקם באופן אידיאלי רק הליכה קצרה אל כיכר פיגרס דה מלו. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר פורטאלזה.

Meridional Hotel Fortaleza מציע מרכז עסקים, ניקוי יבש ובריכה. בנוסף תמצאו במלון כספת, מכבסה ושירותי כביסה. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לסייע לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. להנאתכם, המלון מאפשר חיבור אלחוטי לאינטרנט.

כל החדרים המודרניים של Meridional Hotel Fortaleza מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כמו כן החדרים מכילים טלפון, מיני בר ומגהץ. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות.

הבר של Meridional Hotel Fortaleza מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

הMeridional Hotel Fortaleza ממוקם בסמוך לקתדרלה, השוק המרכזי ומוזיאון האמנויות. במרחק הליכה נמצאים גם Martyrs Square, The English Bridge Port וCraft Center of Ceara. כיכר פריירה ומרכז האמנות והתרבות דראגאו דו מאר גם הם במרחק של 10 דקות הליכה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי כביסה, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Jardim

Rua Ildefonso Albano, 950, Aldeota, פורטאלזה, ברזיל

במלון תמצאו טראסה, שירותי כביסה ואחסון מזוודות. לנוחותכם, המלון מאפשר חיבור אלחוטי לאינטרנט.

בחדרים המרווחים של Hotel Jardim תמצאו חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה. ובנוסף מיני בר ומקרר.

על מנת להבטיח התחלה טובה ליום, המלון מגיש ארוחת בוקר אנגלית עשירה ומפנקת. ואת שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות אשר נמצאות בקרבת מקום.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון היעדים התיירותיים שבאזור ברגל. מרכז העיר פורטאלזה נמצא במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

טיולים מודרכים, גינה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Vela E Mar

Avenida Beira Mar 4520 - Praia de Mucuripe, פורטאלזה, ברזיל

המלון מציע תמורה טובה לכסף וממוקם באופן אידיאלי 5 דקות הליכה בלבד אל Mucuripe Beach.

בVela E Mar תמצאו מגוון רחב של מתקנים ושרותים חדישים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם מעלית ובריכה. המלון גם מציע לאורחיו גישה לאינטרנט Wi-Fi.

בחדרים המרווחים של Vela E Mar תמצאו חדר אמבטיה פרטי, מיני בר וטלוויזיה.

הבר של Vela E Mar מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי בקרבת מקום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Mucuripe Lighthouse ופחות מעשר דקות נסיעה אל Aldeota Shopping Mall, Del Paseo Shopping Mall וIracema Beach. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי פינטו מרטינס הוא רק 20 דקות ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, שרותי אירועים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Comfort Hotel Fortaleza

Rua Frei Mansueto, 160, פורטאלזה, ברזיל

Comfort Hotel Fortaleza מציע מעלית, סאונה ובריכה. בנוסף תמצאו חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שComfort Hotel Fortaleza מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים הנוחים בComfort Hotel Fortaleza כוללים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , טלוויזיה וכספת. כל חדר מצוייד במיני בר, מגהץ ומקרר. ישנה גם גישה אלחוטית על חשבון הבית.

בבית הקפה של המלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה חם או קר ולהנות מארוחה קלה. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז פורטאלזה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, מתקני כושר, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, אולם נשפים, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 30 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 2 אמרו שהוא במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Murano Business Hotel

Murano Business Hotel מציע בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים. במלון תמצאו אחסון מזוודות, שירותי כביסה וניקוי יבש. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בפורטאלזה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Murano Business Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר, טלוויזיה וכבלים / לוויין.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל חוף פוטורו ופחות מעשר דקות נסיעה אל Aldeota Shopping Mall, Edson Queiroz Convention Center וMucuripe Beach. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Del Paseo Shopping Mall.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Marbello Ariau Hotel

Rua Elizeu Holanda 20 Praia Do Futuro, פורטאלזה, ברזיל

Marbello Ariau Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, בריכה ומרכז עסקים. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, מגרש משחקים ואחסון מזוודות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם בפורטאלזה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים המרווחים של Marbello Ariau Hotel תמצאו כספת, טלוויזיה ומיני בר.

בנוסף פועלים בMarbello Ariau Hotel מסעדה ובר. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. המרכז של פורטאלזה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, בית קפה

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, חדרי דיונים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Pousada Atlantico Centro

Rua Dom Joaquim, 121, פורטאלזה, ברזיל

בחדרים המרווחים של Pousada Atlantico Centro תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. בכולם תמצאו מיני בר. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מאינטרנט אלחוטי ולהיות מעודכנים בזמן חופשתכם.

בית הארחה ממוקם ליד מגוון מקומות בילוי פופולריים, בקרבת מקום תמצאו מועדוני ריקודים, פאבים, ומסעדות. מקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מבית ההארחה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חוף פרטי, גישה ישירה לחוף

שירותים

חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Abrolhos Praia Hotel

Rua Abolição, 2030, פורטאלזה, ברזיל

Abrolhos Praia Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Abrolhos Praia Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. בין השאר, תמצאו בחדרים מיני בר וטלפון.

נמל התעופה הבינלאומי פינטו מרטינס נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים Aldeota Shopping Mall, Del Paseo Shopping Mall וIracema Beach.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00




מלונות בפורטאלזה, מלונות בברזיל, הזמנת מלון בפורטאלזה, בתי מלון בפורטאלזה, דילים למלונות בפורטאלזה, השוואת מחירים למלונות בפורטאלזה, השוואת מלונות בפורטאלזה, הנחות למלונות בפורטאלזה, מלונות זולים בפורטאלזה, השוואת בתי מלון בפורטאלזה, נופש בפורטאלזה, נופש בברזיל,

פורטאלזה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Fortaleza_3.htm
ברזיל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Brazil.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה