יום שני, 31 בדצמבר 2012

מלונות, צימרים ואכסניות ב פליוקה, ברזיל ללא עמלות הזמנה

פליוקה, ברזיל

פליוקה

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 44 מלונות בפליוסה, ברזיל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 2

Slaviero Executive Viacatarina

Rua Atílio Pedro Pagani 270, פליוסה, ברזיל

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב פליוסה.

Slaviero Executive Viacatarina מציע קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. במלון יש כספת, שירותי כביסה וחדרי דיונים. לנוחיות האורחים, הSlaviero Executive Viacatarina נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Slaviero Executive Viacatarina מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במגהץ, טלפון ומקרר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בנוסף, האינטרנט האל חוטי הוא על חשבון הבית.

הבר של Slaviero Executive Viacatarina מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ובכל בוקר הינכם מוזמנים ליהנות מארוחת בוקר אמריקאית נהדרת. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נהיגה. גשר הרקיליו לוז נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, בית קפה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada Ilha do Papagaio Palhoca

Ilha do Papagaio - Praia do Sonho, פליוסה, ברזיל

בבית הארחה Pousada Ilha do Papagaio Palhoca יש חוף פרטי, בריכה, ובנוסף שירותי בייביסיטר.

מתקני בית ההארחה כוללים מועדון כושר, כספת וסולריום. אם הינכם מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המודרני והמיקצועי. בבית הארחה ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל שיט בקנו, דיג ושיט בקיאק.

החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה, כבלים / לוויין ומשקיפים על הנוף המרהיב של הים. החדרים מכילים מיני בר, נגן די וי די ומגהץ ולנוחותכם בית הארחה מציע גם שירות חדרים. לרשותכם חיבור חינם לאינטרנט.

הבר של Pousada Ilha do Papagaio Palhoca מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת בבית הארחה מסעדה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם אוטו. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז הינו 70 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, אח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, חוף פרטי, גינה, פעילויות ימיות, ביליארד, דיג, כדורעף, שייט בקאנו, שייט בקייאק, מסלולי הליכה, מתקני כושר, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, חנויות, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Cambirela

Praça 7 De Setembro, 30, פליוסה, ברזיל

המלון המדורג 3 כוכבים יושב במרכז פליוסה.

כל החדרים המודרניים של Hotel Cambirela מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלפון.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב.

כללי

שירות חדרים

פעילויות

גינה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Oscar Hotel Florianopolis

Avenida Hercilio Luz, 760 , פלוריאנופוליס, ברזיל

ממוקם במרכז פלוריאנופוליס ורק מרחק הליכה קצר מכיכר 25 בנובמבר, Alvaro de Carvalho Theater וקתדרל מטרופויטאנה דה פלוריאנופוליס, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות אישי ומקצועי.

בין השרותים והמתקנים שיש בOscar Hotel Florianopolis תמצאו חדרי דיונים, קונסיירז' ושירותי כביסה. במלון תמצאו אחסון מזוודות ודוכן השכרות רכב. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים גם בזמן חופשתכם, ודאי תשמחו לדעת שהגישה לאינטרנט זמינה לכל האורחים. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בפלוריאנופוליס ולספק מידע מקיף על האזור.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבOscar Hotel Florianopolis ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בחדרים יש גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים הממוזגים כוללים מיני בר וטלפון.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Getulio Vargas Square, כיכר אלפנדגה והשוק הציבורי וכעשרים דקות של הליכה אל Beiramar Shopping Center וParque da Luz. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז הוא רק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

קונסיירז', מעלית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, חדרי אירועים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Oceano

Hotel Oceano מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מועדון כושר, חדר טלוויזיה ואינטרנט אל- חוטי חינם. אם הינכם מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מועדון הכושר המודרני והמיקצועי. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל שאלה או בקשה.

החדרים המרווחים מכילים טלוויזיה, מאוורר תקרה וכבלים / לוויין.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. כיכר 25 בנובמבר נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר, ביליארד, מתקני כושר

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Valerim Center Hotel Florianopolis

Rua Felipe Schmidt, 554, פלוריאנופוליס, ברזיל

המלון נמצא במרכז של פלוריאנופוליס ורק 10 דקות הליכה אל כיכר 25 בנובמבר.

Valerim Center Hotel Florianopolis מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. בנוסף, המלון מציע שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בפלוריאנופוליס ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים הנוחים בValerim Center Hotel Florianopolis כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מציע בין השאר מקרר ומיני בר. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון.

הבר של Valerim Center Hotel Florianopolis מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בסמוך למלון.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אתרים פופולריים במרחק הליכה קצר. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, פאב, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, מועדון לילה, מוזיקה חיה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספת, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Hotel Faial

Rua Felipe Schmidt, 603 - Centro, פלוריאנופוליס, ברזיל

המיקום המרכזי של Hotel Faial יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של פלוריאנופוליס כמו למשל כיכר אלפנדגה, השוק הציבורי וכיכר 25 בנובמבר אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

Hotel Faial מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדרי דיונים, שירותי כביסה וקונסיירז' לשרות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום כספת, חניה מקורה ואחסון מזוודות. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בפלוריאנופוליס ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Faial מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בין השאר, תמצאו בחדרים מיני בר וטלפון. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לשהיה של משפחות.

המסעדה של Hotel Faial מגישה תפריט בין-לאומי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. בבר תימצאו קוקטיילים ומגוון רחב של משקאות. ארוחת בוקר מוגשת מידי יום ובנוסף ישנה אופציה לקבל את הארוחה בחדר.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל Largo da Alfandega וRosario Steps, בעוד קתדרל מטרופויטאנה דה פלוריאנופוליס, Getulio Vargas Square וגשר הרקיליו לוז במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. המלון ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה אל מסוף הנוסעים ריטה מריה ותחנת האוטובוסים המרכזית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים

Hotel Porto da Ilha

Rua Dom Jaime Camara 43, פלוריאנופוליס, ברזיל

המיקום המרכזי של Hotel Porto da Ilha יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של פלוריאנופוליס כמו למשל כיכר 25 בנובמבר אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

מתקני המלון כוללים קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. בנוסף תמצאו מכבסה, חדרי דיונים ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בפלוריאנופוליס ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

בחדרים המרווחים של Hotel Porto da Ilha תיהנו מכספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בין השאר, תמצאו בחדרים כספת למחשב נייד, טלפון ומיני בר.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בשכנות למלון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

המלון נהנה ממיקום מרכזי עם עם מבחר רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. המלון מציע שירותי חניה ובנוסף אפשר להזמין הסעות אל ומשדה התעופה בתשלום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 26 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 3 ביקורות על תהליך הקבלה והיציאה מהחדר, 3 אמרו שהוא היה איטי
2 אורחים ציינו את התנאים של החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו מתוחזקים היטב
2 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 2 ימליצו עליה

Sofitel Florianopolis

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Sofitel Florianopolis עם חדרים מודרנים ובנוסף מיני בר ומצעים בגודל קינג.

ספא היום של המלון מספק מגוון מסז'ים מפנקים וטיפולי יופי. הצוות הידידותי והמיקצועי זמין 24 שעות וישמח לעמוד לרשותכם בהזמנת טיולים וכרטיסים. במלון תמצאו מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל פעילויות ימיות, שייט בסירה ורכיבת סוסים.

כל אחד מהחדרים הנעימים של Sofitel Florianopolis מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף נגן די וי די ומגהץ.

הבר של Sofitel Florianopolis מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. קתדרל מטרופויטאנה דה פלוריאנופוליס, גשר הרקיליו לוז וBeiramar Shopping Center נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סיוע רפואי זמין, סאונה, שייט בסירה, מועדון לילה, פעילויות ימיות, רכיבת סוסים, מגרשי טניס - חיצוניים, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה חיצונית, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, השכרת טלפונים ניידים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 117 ביקורות אורחים
30 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 26 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
9 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 9 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 6 ביקורות על חדר הכושר, 6 אמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
10 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 8 ימליצו לאכול בה
מתוך 5 ביקורות על נוחות החדרים, 5 אמרו שהחדרים היו נוחים

Cambirela Hotel

Avenida Max Schramm, 2199, פלוריאנופוליס, ברזיל

המלון יושב בלב פלוריאנופוליס, ובמרחק הליכה קצר אל Rosario Steps וLargo da Alfandega. המלון נמצא במרחק של מספר דקות הליכה אל Museu Histórico Santa Catarina.

האורחים יכולים ליהנות מאימון יומי במרכז הכושר או לטבול בבריכת שחייה. עמדת הקבלה פועלת 24/7 והצוות הלבבי ישמח לספק מידע על מקומות אשר כדאי לבקר בהם. עם אינטרנט אלחוטי בחינם תוכלו לגלוש באינטרנט, לשלוח אימיילים ולהישאר בקשר עם כל האנשים הקרובים לליבכם אפילו כשאתם רחוקים.

כל החדרים המודרניים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומיני בר.

בCambirela Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

המלון ממוקם באופן אידיאלי ליד כל האטרקציות של פלוריאנופוליס, עם קתדרל מטרופויטאנה דה פלוריאנופוליס במרחק של 2 דקות הליכה בלבד. הסעות אל ומנמל התעופה מופעלות מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, פאב, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, פעילויות ימיות, גלישה, מתקני כושר, ג'קוזי, בריכת ילדים, בריכה מקורה, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, חדרי אירועים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים

Golden Executive Hotel

Rua São Benedito, 50, סאו ז'וסה, ברזיל

נופים פנורמיים של הים נשקפים מן הטראסה של Golden Executive Hotel.

Golden Executive Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכה ומעלית. בנוסף תמצאו מרכז עסקים, מגרשי טניס וחדרי דיונים. המלון גם מספק חיבור לאינטרנט אלחוטי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Golden Executive Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף, יש בחדרים חדר אמבטיה פרטי ומיני בר.

הבר של Golden Executive Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. הכיכר 25 בנובמבר נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, ביליארד, מתקני כושר, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Brisamar Suite Hotel

Avenida Max Schramm, 3888, פלוריאנופוליס, ברזיל

Brisamar Suite Hotel מציע בריכה, מעלית וסאונה. בנוסף תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז עסקים וחדרי דיונים. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

החדרים הנוחים בBrisamar Suite Hotel כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים כוללים מיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

הבר של Brisamar Suite Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה. Assembleia Legislativa do Estado de Santa Catarina וMuseu Histórico Santa Catarina נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מBrisamar Suite Hotel.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, מגרש משחקים, מסאז', אמבטיית אדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים

Mercure Florianopolis Centro

Rua Felipe Schmidt, 1102 Centro, פלוריאנופוליס, ברזיל

המלון יושב כ-10 דקות הליכה מהמרכז העיר פלוריאנופוליס ורק שתי דקות הליכה אל Parque da Luz. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר, אינטרנט אל- חוטי חינם ומטבח מאובזר.

Mercure Florianopolis Centro מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה מחוממת , סאונה ומכון יופי. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בפלוריאנופוליס ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים המרווחים כוללים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף הוא מכיל מכונת קפה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה. המטבח מאובזר במיקרוגל.

באספרסו בר של המלון תוכלו לשבת בנחת עם קפה או תה ואף להנות מארוחה קלה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בסמוך למלון.

נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. כיכר 25 בנובמבר, Largo da Alfandega וכיכר אלפנדגה נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, טיולים מודרכים, מועדון לילה, ביליארד, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת חיצונית, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, עמדת עיתונים, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים

InterCity Premium Florianopolis

המיקום המרכזי של InterCity Premium Florianopolis יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של פלוריאנופוליס כמו למשל השוק הציבורי, כיכר אלפנדגה וParque da Luz אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם אינטרנט אל- חוטי חינם ומיני בר.

InterCity Premium Florianopolis מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה, סאונה ומכון יופי לשרות האורחים. השרותים כוללים בין השאר חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וקונסיירז'. הנכם מוזמנים ליהנות מעיסויים מפנק או להירגע בג'קוזי של המלון. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בפלוריאנופוליס ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל חדר מצוייד במקרר, מקרר קטן וטלפון. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לשהיה של משפחות.

הבר של InterCity Premium Florianopolis מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. כיכר 25 בנובמבר, Getulio Vargas Square וAlvaro de Carvalho Theater נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, פאב, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, ספר/מכון יופי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 32 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 4 ימליצו עליה
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 4 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים
3 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 3 אמרו שהוא היה מדהים
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Baia Norte Othon Classic Hotel Florianopolis

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה מלב העיר וכולל בריכה, בריכת ילדים ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Baia Norte Othon Classic Hotel Florianopolis מציע מרכז עסקים, מעלית וקונסיירז'. השרותים כוללים בין השאר כספת, חדרי דיונים ושירותי כביסה. הצוות של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בפלוריאנופוליס ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

כל החדרים המודרניים של Baia Norte Othon Classic Hotel Florianopolis מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה. כל חדר מצוייד בטלפון, כספת ומיני בר. כל החדרים הממוזגים של הBaia Norte Othon Classic Hotel Florianopolis חסינים לרעש.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה רגועה. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים מוזמנים ליהנות ממנה בחדר.

מקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון. כיכר 25 בנובמבר נמצא במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלולי הליכה, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים
2 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה

Bristol Castelmar Hotel

Rua Felipe Schmidt 1240 Centro, פלוריאנופוליס, ברזיל

בBristol Castelmar Hotel יש בריכה, סאונה, וחדר/י ישיבות. ממוקם בסמוך למרכז העיר פלוריאנופוליס, המלון נמצא במרחק של הליכה קצרה אל גשר הרקיליו לוז.

בין השרותים והמתקנים שיש בBristol Castelmar Hotel תמצאו סלון יופי, מרכז עסקים וחדרי דיונים. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. אורחי המלון אשר מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי. בBristol Castelmar Hotel ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הצוות ישמח לעזור בתכנון מסלול לטיול ולסייע בהשכרת רכב.

כל החדרים המודרניים של Bristol Castelmar Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים מצויידים בטלפון ומקרר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לשהיה של משפחות.

הבר של Bristol Castelmar Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז ממוקם במרחק של 30 דקות נהיגה. כיכר אלפנדגה, כיכר 25 בנובמבר והשוק הציבורי נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, מסלולי הליכה, טרקלין, מתקני כושר, סלון יופי, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו די גדולים

Hotel Bruggemann

Rua Santos Saraiva, 416, פלוריאנופוליס, ברזיל

Hotel Bruggemann מציע טראסה, חנייה במקום ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות בדוכן הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים המודרניים של Hotel Bruggemann מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וטלפון.

הבר של Hotel Bruggemann מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות

שירותים

מרכז כנסים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Rio Branco Apart Hotel Florianopolis

Av Rio Branco n 369, פלוריאנופוליס, ברזיל

דירות הנופש האטרקטיבי Rio Branco Apart Hotel Florianopolis נמצאות באופן אידיאלי במרכז העיר ומציעות בריכה, בית קפה וטראסה בגג.

דירות הנופש מפעילה קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, חדרי דיונים ומרכז עסקים. השרותים כוללים בין השאר שירותי כביסה וניקוי יבש. דירות הנופש מספקות גישה לאינטרנט אלחוטי.

הדירות הנוחות בRio Branco Apart Hotel Florianopolis מכילים כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. הדירות מכילות בכספת, מיני בר וטלפון ולנוחותכם דירות הנופש מציעות בנוסף שירות חדרים לרווחת כלל האורחים.

בRio Branco Apart Hotel Florianopolis יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך לדירות נופש.

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של פלוריאנופוליס, כמו למשל Rosario Steps שנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד. דירות הנופש נמצאות במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל גשר הרקיליו לוז, קתדרל מטרופויטאנה דה פלוריאנופוליס וBeiramar Shopping Center.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, בית קפה

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סמוך לחוף הים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, ציוד אודיו/וידאו, לוח גיליונות להרצאות, לוח לבן, מקרן שקופיות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Florianopolis Palace Hotel

Rua Artista Bittencourt 14, פלוריאנופוליס, ברזיל

המלון ממוקם במרכז של פלוריאנופוליס, ובמרחק הליכה קצר אל כיכר 25 בנובמבר.

Florianopolis Palace Hotel מציע מעלית, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות. במלון תמצאו שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים ושירותי כביסה. בתוך שטח המלון יש גם בנק ומרכז קניות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Florianopolis Palace Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף, הם מכילים מיני בר, טלפון ומקרר.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים באזור למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא ששהייתכם נעימה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 24 ביקורות אורחים
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 5 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
5 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים
3 אורחים ציינו את צוות המלון בביקורתם, 2 אמרו עליו דברים טובים
מצאנו 2 ביקורות אמרו שהחדרים היו רועשים

Hotel Farol da Ilha Florianopolis

Rua Bento Gonçalves, 163 - Centro, פלוריאנופוליס, ברזיל

נמצא במיקום מרכזי, Hotel Farol da Ilha Florianopolis מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של פלוריאנופוליס. בHotel Farol da Ilha Florianopolis תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Hotel Farol da Ilha Florianopolis מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', שירותי כביסה ומעלית. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

החדרים הנוחים בHotel Farol da Ilha Florianopolis כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. החדרים כוללים מיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה נעימה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי יום.

הHotel Farol da Ilha Florianopolis ממוקם בסמוך לכיכר 25 בנובמבר. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם תהיה מהנה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Pousada Ecomar

Rodovia Baldicero Filomeno 9401, פלוריאנופוליס, ברזיל

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מסלולי הליכה, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Majestic Palace Hotel Florianopolis

Avenida Beira Mar, 2746, פלוריאנופוליס, ברזיל

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז פלוריאנופוליס ומציע חדרים מוארים, סאונה, בריכה וחדר כושר.

Majestic Palace Hotel Florianopolis מציע חדר/י ישיבות, קונסיירז' ומעלית. בנוסף תמצאו שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש ומרכז עסקים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בפלוריאנופוליס ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים מצויידים בכספת, מיני בר, טלוויזיית פלזמה/ LCD ומשקיפים על הנוף המרהיב של המפרץ, הבריכה והים. החדרים כוללים טלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בכל החדרים תמצאו חלונות פנורמיים.

בMajestic Palace Hotel Florianopolis יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, מתקני כושר, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 65 ביקורות אורחים
14 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 14 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
8 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 3 ביקורות על האינטרנט, 3 אמרו שהוא היה חינם
3 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 3 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Pousada do Taxo Garopaba

Estrada Geral da Praia do Siriú s/n°, גרופבה, ברזיל

בבית הארחה Pousada do Taxo Garopaba תמצאו בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות.

Pousada do Taxo Garopaba מציע מגרשי טניס, המרת מטבע זר ושטח פיקניק וברביקיו. בPousada do Taxo Garopaba פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. בית הארחה מתגאה בהכנסת האורחים החמה שהוא מציע עבור חיות המחמד של האורחים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Pousada do Taxo Garopaba מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה ופינת אוכל בחדר. המטבחון הכולל מיקרוגל ויאפשר לכם להכין את ארוחותיכם בזמנכם החופשי. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

הבר של Pousada do Taxo Garopaba מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, בית הארחה מגיש ארוחת בוקר יומית.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לבית הארחה עם רכב. חובבי הדייג המושבעים יוכלו לנצל את הקירבה של בית ההארחה לאתרי הדייג המרכזיים.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, גינה, גלישת רוח, פעילויות ימיות, דיג, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, המרת מט"ח, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Valerim Plaza

Rua Felipe Schmidt 705, פלוריאנופוליס, ברזיל

המיקום המרכזי של Valerim Plaza יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של פלוריאנופוליס כמו למשל Rosario Steps וLargo da Alfandega אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בValerim Plaza תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Valerim Plaza מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' ומעלית. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום ניקוי יבש, מרכז עסקים ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בפלוריאנופוליס ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים במלון הם נוחים ומכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מציע בין השאר טלפון ומיני בר. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Valerim Plaza מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים קתדרל מטרופויטאנה דה פלוריאנופוליס, גשר הרקיליו לוז וMuseu Histórico Santa Catarina.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 21 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 2 ביקורות אמרו שהחדרים היו רועשים

Diaudi Hotel

המלון מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב סאו ז'וסה.

Diaudi Hotel מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז עסקים ומעלית. הצוות האדיב בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בחדרים תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין ומטבחון. בין השאר, תמצאו בחדרים ספת מיטה, מיני בר וכספת.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מגבות

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, כספת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00




מלונות בפליוסה, מלונות בברזיל, הזמנת מלון בפליוסה, בתי מלון בפליוסה, דילים למלונות בפליוסה, השוואת מחירים למלונות בפליוסה, השוואת מלונות בפליוסה, הנחות למלונות בפליוסה, מלונות זולים בפליוסה, השוואת בתי מלון בפליוסה, נופש בפליוסה, נופש בברזיל,

פליוקה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Palhoca_1.htm
ברזיל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Brazil.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה